Manic Mom's Mental Myriads

Stop by and have a laugh from Manic Mom's Mental Myriads on Motherhood, and some other stuff too, but mostly motherhood, wifehood, thoughts on writing, etc. No politics will be discussed here or geography, and I will not be solving any mathematical equations. Just some BS on whatever I feel like blogging on...

Wednesday, November 02, 2005

More On Tuesday

Well, well, well, I have just been made the recipient of some very juicy Blog-Gossip and feel extremely privvy to be in on the big secret of two Blog-Lovers who have found each other through their Blogs, and will, because I am not a Blog-Ruiner, continue to remain nameless until the two make their own announcement on their own blogs. Why ruin all the fun!?

I knew having a Confessional Tuesday would pay off in a major way! Congrats to the lovebirds. I am sooo psyched for you two and cannot wait for the book to come out! You have to write the book--there is not one out there on finding love Blog-Style. Hell, I'll be your agent!

On another note, I have, once again, stolen something from the very talented, and I'm sure beautiful, (judging from her kindergarten picture) MoDigLi

So, to answer the burning questions on blogging:

1. Do you try to look hot when you go to the grocery store just in case someone recognizes you from your blog?
No, I just try to remember the damn list, but I do know someone who puts on a ton of lipstick and heels to shop at the grocery store while on vacation, in a town where the odds are completely ZILCH that she'll run into anyone she knows.

2. Are the photos you post Photoshopped or otherwise altered?
I don't alter photos. What you see is what you get.

3. Do you like it when creeps or dorks email you?
Creeps, yes. Dorks, no.

4. Do you lie in your blog?
Depends. What's your definition of a lie?

5. Are you passive-aggressive in your blog?
I'm not sure what that means? Anyone care to explain? Does this mean I'm bitter, or I try to get back at someone who has wronged me? Probably.

6. Do you ever threaten to quit writing so people will tell you not to stop?
Yeah, I think I did that once, and thanks to all those who told me not to stop!

7. Are you in therapy? If not, should you be? If so, is it helping?
I'm not in therapy. I went to a 'counselor' for two or three visits a few years back. The first appointment, I cried, spilled my guts. The second appointment, I had to make up shit so we could use the whole hour. The third appointment, we stared at each other until the hour was up.

8. Do you delete mean comments? Do you fake nice ones?
I have gotten some mean comments but I didn't delete them. I didn't fake any nice ones.

REMOVED DUE TO UNSUITABLE CONTENT

10. If your readers knew you in person, would they like you more or like you less?
I don't know, can my readers who do know me in person answer this one in the comments?

11. Do you have a job?
Actually, yeah, kind of, and I just got a promotion, kind of. But first off, I am a mom, and that's my number one job. My "sorta-kinda-paying" job is an editor for a parenting website, and I love doing this because I can work any time I want, work as many or as few hours as I want. I also hope to be able to say in the future that yes, I do have a job, and my job title is AUTHOR. (I'm not going to be so off-the-wall and request BEST-SELLING, but if that were to accompany the job title, I'd take it!)

12. If someone offered you a decent salary to blog full-time without restrictions, would you do it?
Duh.

13. Which blogger do you want to meet in real life?
J Holden, Christa, DD, Joel, Alani, Breakup Babe, Erin, Memphis Steve seems kind of cool, Tulip... Oh gosh, I know there are more... Oh yeah, Agent 007 for sure... sorry if I missed you--not intentional! Oh, and Stephanie Klein so I can kick her in the ass. I no like her.

14. Which bloggers have you made out with?
Breakup Babe, Christa, Tulip--basically all the girls.

15. Do you usually act like you have more money or less money than you really have?
I think I don't act either way. I gripe a lot about being on credit-card parole, but really don't make judgments on who has money. It's all in the heart, baby, it's what you got right here (thumps chest).

16. Does your family read your blog?
Oh yeah. Hi everyone! Well, I know my mom does, because she thinks I'm going to get murdered because I am too open about things. I wasn't sure about my MIL, but she told me the other day she enjoyed the pics I posted when my girlfriends were in town. I think quite a few friends of mine read this. Hoping someday ex-boyfriends will google me and find Manic Mom and read all about me and think "Wow, and to think I let her get away!" Ha!

17. How old is your blog?
I've been blogging one year in December and it is so addicting.

18. Do you get more than 1000 page views per day? Do you care?
I don't get 1000 page views a day. I think I average 200-400 though, which is pretty cool. I'm at 22,000 hits now, but that's not from when I started cuz I couldn't figure out how to put a tracker on.

19. Do you have another secret blog in which you write about being depressed, slutty, or a liar?
Yes, it's called: Manicmomisadepressedsluttyliar.blogspot.com.


20. Have you ever given another blogger money for his/her writing?
No but I often offer sexual favors. KIDDING.

21. Do you report the money you earn from your blog on your taxes?
Money, what money?

22. Is blogging narcissistic?
It's therapy. Here's a question for you--"Is reading blogs voyeristic?"

23. Do you feel guilty when you don't post for a long time?
No, just the opposite, like right now my poor son is upstairs coughing up a lung and here I am, blogging my heart out.

24. Do you like John Mayer?
Totally, totally, totally. Love the song... shit, what's it called, it's on my itunes... Oh yeah, Body is a Wonderland. I even blogged about that song once. And the highschool song is pretty cool too.

25. Do you have enemies?
Anyone? Anyone? Beuhler?

26. Are you lonely?
Nope.

27. Why bother?
See answer #22.

P.S.--Did I get you on number 19?

7 Comments:

At 10:43 PM, Blogger Erin said...

Tickle the topaz! Oh my god, you had me laughing through this whole thing! And you want to meet me?? I'm honored. At least I think I'm the Erin you are talking about! LOL!

And yes, you got me on 19! LOL!

 
At 11:17 PM, Blogger Manic Mom said...

Yes Erin--YOU! And I also forgot Eatmisery on that list too!

Easy Quickness Zealously Flows Toward Clean Water Cliches.

WTF?

 
At 10:28 AM, Blogger Manic Mom said...

Ooh, and I thought of more bloggers I want to meet: Anna, DJ of Conversations...

 
At 11:23 AM, Blogger J Holden said...

yea i was kinda shocked that "rubbing one out" was in one of those questions

but you handled it nicely by making everyone spit their coffee out (like i did) laughing

perhaps i should use that term - tickle the topaz - next i'm, ummm....nevermind

and i think it'd be really cool if we met steph!

i was surprised - pleasantly - when i saw my name up there!

 
At 9:13 PM, Blogger The Dummy said...

Hey, next time I'm in Chicago! You can tell me all about tickling topaz's and stuff like that. ;)

 
At 1:35 PM, Blogger MoDigli said...

I'm late to the party... but this just CRACKED me up! Toooooo FUNNY! ;)

 
At 2:29 PM, Blogger Manic Mom said...

Yeah, I think this is the 'discussion' that got my mom all in a tizzy!

 

Post a Comment

<< Home